Perlička - AHT girl

Jmenuji se - My name is Black Pearl Naked OL-A-MI Moravia,

doma mi říkají Perličko nebo Opičko, Kočičko, Miláčku, a když zlobím, tak jsem Zlobidlo, Američanka bláznivá, ale já moc nezlobím:-).  Protože ráda zlobím pejsky - chci si hrát, ale někteří to prostě nechápou a jen stojí, a nebrání se když na ně skáču a koušu je do ocásku a všude možně  - tak mi občas říkají,že jsem Americké bojové plemeno:-). Ale na druhou stranu prý dávám ty nej pusinky!
Datum narození, Date of birth: 12.5.2010
Číslo zápisu v registru ČR, Reg.number: N Reg/ABT/105/10
Velikost /Height: 28cm
Váha/Weight: 5,5 kg
Chovatelka/Breeder: paní Grochová, chs OL-A-MI Moravia
https://americkybezsrstyterier.euweb.cz/

https://ol-a-mi-moravia.webnode.cz/

4.2.2012 získala na své první výstavě na DUOCACIB BRNO ocenění Výborná1, CAC!! Gratulujeme a máme velikou radost!
28.4.2012 Krajská výstava Dětřichov u Svitav
Získala V2 a moc hezký posudek, navíc touto výstavou splnila podmínku pro uchovnění a na konci výstavy úspěšně absolvovala bonitaci a je z ní CHOVNÁ fenečka:-).